tiistai 21. joulukuuta 2010

Myöhässä - vaan ei haittaa :-)

Tänä jouluna olen ennätyksellisesti viime tipassa. Ihan kaikessa. Lahjat olen aikaisempina vuosina tehnyt itse tai ainakin ostanut hyvissä ajoin, mutta tänä jouluna rytmi on rikkoontunut.

Pelkäsin stressaavani vieläkin enemmän, mutta onneksi rutiini toi iloisen joulumielen ja joulurauhan mieleen lahjaostosten lomassa. Ihan viime tipassakin on ollut mukavaa miettiä, mikä ilahduttaa ketäkin ja millainen lahja ei jää turhakkeeksi kaapin perukoille vaan tulee käytettyä tavalla tai toisella.

Olen kiertänyt ruuhkaisimmat kaupat ja poistunut ilman ostoksia niistä, joissa on ahdistava tunnelma (minun mielestäni).

Olen myöhässä. Silti joulumielellä. (Täytyy myöntää, että huomisesta alkava vuosiloma lisää joulumieltä kummasti ;-))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti