torstai 27. maaliskuuta 2014

Valoa - ihanaa :-)

Käytiin koiran kanssa riehumassa tyhjällä parkkipaikalla aurinkoisen ja lämpimän illan kunniaksi (minä heitin hanskaani ja hän haki ja riepotteli sitä - ei tuonut minulle takaisin ;-)). Valo ja lämpö tekevät ihmeitä etenkin työpäivän ja -matkojen jälkeen. Takaisin kotiin tullessa huomasin käydä tarkistamassa meidän pihamme näsiän ja kukkiihan se jo aivan täydellä kukalla :-)

Aamulla töihin lähteminen on olevinaan positiivisempi asia nyt valoisan aikaan. Olen aamutorkkuna puoli seitsemän aikaan ihan yhtä väsynyt kuin kaikkina muinakin työaamuina ennen tätä, mutta väsymyksessä on jotain positiivista, peräti iloista. Toivottavasti se on pysyvää ;-)

Lumen alta paljastuneesta maasta löytyy onnellisen paljon vihreää. Paikka paikoin nurmikot ovat tuuhean vihreitä. Metsämansikan lehdet ovat aivan kesäkunnossa harjun kupeessa. Kun maa sulaa, kesä saattaa ponnistaa kasveihin vauhdilla. Mielenkiintoista...




3 kommenttia:

  1. Koira ei siis kuvissa ;-) Taaskaan ei kuvilla ja tekstillä yhtään mitään muuta yhteistä kuin omistaja/tekijä

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia tinteistä, mutta hei missä on kuva Näsiästä! Olisi ihanaa nähdä se. Olen mielestäni näyt sellaisen vain kerran maalla keski-suomessa pääsiäisen aikaan (pitääkin muuten käydä tänä vuona tarkistamassa joko se on kukkinut).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näsiän kuva jäi odottamaan kameraan, olin laiska... ;-) Tulossa...

      Poista