keskiviikko 15. joulukuuta 2010

Eläimellistä - Animal

Olen itsekin välillä vallaton - ja toisaalta arka ja eristäytyvä - kuin orava. Siksiköhän olen kiinnostunut niistä?

Toisaalta oravalla on oltava valtava määrä itseluottamusta ja rohkeutta, jotta se selviäisi. En ole aina varma, pystynkö samaan. Jospa kannattaisi ottaa mallia? Oravasta siis :-)



Sometimes I feel like a squirrel. Happy, lively and lonesome. On the other hand squirrels have to be brave and confident in order to survive. That's where I have a lot to learn...

3 kommenttia:

  1. Orava on selviytyjä, suloinen kuva kurresta, paleltaakohan pieniä käpäliä.

    VastaaPoista
  2. Ihanasti kuvattu orava!
    Olen joskus ajatellut, että monet ihmiset muistuttavat tiettyjä eläimiä. Mieheni on kuin siili ja eräs ystävistämme on kuin orava...
    Vielä en tiedä, mikä itse olen... :)

    VastaaPoista
  3. Tervehdys! Olen oravan lisäksi myös siili, kuten lemmikkinikin :-)

    VastaaPoista